Projekt zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping
Autor: Lisá, Radka
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá projektem zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část popisuje konkurenci, marketingový výzkum a mystery shopping jako metodu marketingového výzkumu. V analytické části je charakterizována firma Tesco Stores ČR a.s., následuje analýza konkurence, SWOT analýza a zhodnocení mystery shoppingu. Na základě analýzy je v projektové části vytvořen kontrolní list, provedena kontrola a navržen mystery coaching.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5404
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: B 8292


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lisá_2008_dp.pdfZablokované 1.686Mb PDF
lisá_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lisá_2008_op.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet