Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bistra

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bistra

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bistra
Author: Golová, Iveta
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem diplomové práce je zvýšení spokojenosti zákazníků. Tento cíl bude dosažen díky analýze spokojenosti zákazníků a následného vytvoření vlastního projektu zvýšení spokojenosti zákazníků. Teoretická část se zabývá rozborem poznatků odborné literatury a popisem základních pojmů, jako jsou služby, zákazník, spokojenost zákazníka a gastronomie. V praktické části je zahrnuto představení společnosti a její situační analýza, která je provedena pomocí SWOT a PEST analýzou. Uvedené analýzy slouží jako základ projektu, kdy je dále proveden kvantitativní marketingový výzkum za použití dotazníkového šetření. Výsledkem analýzy je zjištění nedostatků a navržení vlastního řešení vedoucího ke zvýšení spokojenosti zákazníků Bistra. V závěru práce jsou uvedené návrhy a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54760
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Design management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
golová_2024_dp.pdf 2.328Mb PDF View/Open None
golová_2024_op.docx 42.74Kb Unknown View/Open None
golová_2024_vp.docx 49.03Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account