Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bistra

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bistra

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Golová, Iveta
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:41Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:41Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54760
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zvýšení spokojenosti zákazníků. Tento cíl bude dosažen díky analýze spokojenosti zákazníků a následného vytvoření vlastního projektu zvýšení spokojenosti zákazníků. Teoretická část se zabývá rozborem poznatků odborné literatury a popisem základních pojmů, jako jsou služby, zákazník, spokojenost zákazníka a gastronomie. V praktické části je zahrnuto představení společnosti a její situační analýza, která je provedena pomocí SWOT a PEST analýzou. Uvedené analýzy slouží jako základ projektu, kdy je dále proveden kvantitativní marketingový výzkum za použití dotazníkového šetření. Výsledkem analýzy je zjištění nedostatků a navržení vlastního řešení vedoucího ke zvýšení spokojenosti zákazníků Bistra. V závěru práce jsou uvedené návrhy a doporučení.
dc.format 85 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject zvýšení spokojenosti zákazníka cs
dc.subject služby cs
dc.subject gastronomie cs
dc.subject Customer en
dc.subject Customer Satisfaction en
dc.subject Increasing Customer Satifaction en
dc.subject Gastronomy en
dc.title Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bistra
dc.title.alternative The Project of Enhancement of Customer´s Satifaction in Bistro
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2024-06-04
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is increasing customer satifaction. The goal will be achieved thank to the analysis of the current state of customer satifaction and creating my own project of increasing customer satifaction. The theoretical part contains an analysis of basic concept, such as services, customer, customer satifaction and gastronomy. In the practial part is included an introduction of the company, SWOT and PEST analysis. These analyzes serve as the basic of the project, after which is used a quantitative marketing tool using questionnaire survey. The result of the analysis is the identification of shortcomings, on the basis of which a solution of increasing customer satifacstion of Bistro is proposed. In the end of the thesis are given suggestions and recommendations.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65120
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
golová_2024_dp.pdf 2.328Mb PDF View/Open None
golová_2024_op.docx 42.74Kb Unknown View/Open None
golová_2024_vp.docx 49.03Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account