Zefektivnění výuky ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí na vybraných základních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zefektivnění výuky ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí na vybraných základních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hoke, Eva
dc.contributor.author Malý, Dalibor
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:45Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:45Z
dc.date.issued 2023-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54844
dc.description.abstract Předložená diplomová práce spojuje oblast bezpečnosti a oblast vzdělávání. Jejím cílem je zmapovat aktuální stav výuky ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí na vybraných základních školách, dále zjistit, zda je tato výuka dostatečná či nikoliv, a následně navrhnout možná doporučení, zvyšující úroveň edukace. Vedle zásad literární rešerše, na jejichž základě byla vytvořena teoretická část, našly v práci uplatnění také metody komparace, vědomostního testu, Ishikawa diagramu a Awakishi diagramu. Důkladný sběr dat na třech vzdělávacích institucích vytvořil rámec pro aplikační část, která obsahuje konkrétní příklady pracovního listu a powerpointové prezentace pro zvolenou skupinu žáků. Vzhledem k pozornosti, která se výuce bezpečnosti v poslední době znovu dostává, lze předpokládat možnost praktické uplatnitelnosti zmíněných výstupů na úrovni devátých ročníků základních škol.
dc.format 80 s. (108 329 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject ochrana obyvatelstva cs
dc.subject bezpečnost cs
dc.subject education en
dc.subject population protection en
dc.subject security en
dc.title Zefektivnění výuky ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí na vybraných základních školách
dc.title.alternative Streamlining the Teaching of Human Protection During Common Risks and Extraordinary Events at Selected Elementary Schools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ficek, Martin
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated The presented thesis combines the fields of safety and education. Its aim is to map the current state of teaching population protection in common risks and emergencies in selected primary schools, to find out whether this teaching is sufficient or not, and then to propose possible recommendations to improve the level of education. In addition to the principles of literature search, on the basis of which the theoretical part was developed, the methods of comparison, knowledge test, Ishikawa diagram and Awakishi diagram were also applied in the thesis. Thorough data collection at three educational institutions provided the framework for the application part, which includes specific examples of worksheets and powerpoint presentations for a selected group of students. Given the renewed attention that safety education has recently received, the possibility of the practical applicability of the aforementioned outputs at the level of ninth grade primary schools can be assumed.
dc.description.department Ústav ochrany obyvatelstva
dc.thesis.degree-discipline Ochrana obyvatelstva cs
dc.thesis.degree-discipline Population Protection en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Bezpečnost společnosti cs
dc.identifier.stag 67882
dc.date.submitted 2024-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
malý_2024_dp.pdf 4.138Mb PDF View/Open None
malý_2024_op.pdf 174.3Kb PDF View/Open None
malý_2024_vp.pdf 138.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account