Propagace juniorského basketbalového klubu prostřednictvím digitálního marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace juniorského basketbalového klubu prostřednictvím digitálního marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Divišová, Luisa
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:41Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:41Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56197
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na optimalizaci digitálního marketingu pro propagaci juniorského basketbalového klubu Žabiny Brno. Práce kombinuje teoretická východiska a praktickou aplikaci poznatků získaných výzkumnou metodou dotazníkového šetření. Cílem je identifikovat efektivní digitální kanály a obsah, které by mohly klubu pomoci zvýšit popularitu a rozšířit jeho členskou i fanouškovskou základnu. Na základě analýzy získaných dat jsou formulovány odpovědi na výzkumné otázky a doporučení pro zlepšení digitálního marketingu a celkové image klubu.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject juniorský basketbalový klub cs
dc.subject BK Žabiny Brno cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject junior basketball club en
dc.subject BK Žabiny Brno en
dc.subject digital marketing en
dc.subject sports marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject content marketing en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Propagace juniorského basketbalového klubu prostřednictvím digitálního marketingu
dc.title.alternative Promotion of Junior Basketball Club through Digital Marketing
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis focuses on the optimization of digital marketing for the promotion of the junior basketball club Žabiny Brno. The work combines theoretical foundations with the practical application of knowledge gained through the research method of questionnaire survey. The aim is to identify effective digital channels and content that could help the club to increase its popularity and expand its member and fan base. Based on the analysis of the obtained data, answers to the research questions are formulated, and recommendations are made for improving the digital marketing and overall image of the club.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68125
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
divišová_2024_dp.pdf 8.828Mb PDF View/Open None
divišová_2024_op.docx 97.67Kb Unknown View/Open None
divišová_2024_vp.pdf 164.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account