Title: | Digitální inovace v bankovnictví: role manažerských faktorů a osobnostních charakteristik |
Author: | Asamoah, Comfort Adebi |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/56883 |
Date: | 2025-01-30 |
Publisher: |
|
Page count: |
|
Availability: | Bez omezení |
Abstrakt:
Expanze digitálních technologií přiměla řadu podniků k přehodnocení svých postupů, produktů, služeb a obchodních strategií, aby zákazníkům poskytovaly efektivní služby a zlepšovaly jejich provoz. Nejdůležitější je, že tradiční vývoj produktů již není nezbytný kvůli vzniku nových obchodních modelů, které umožňují platformy digitálních technologií. To si vyžádalo vytvoření operačních strategií prostřednictvím digitálních inovací, které institucím umožní přizpůsobit se vyvíjejícímu se pracovnímu prostředí a účinně konkurovat. Přestože existuje shoda o vlivu informačních systémů a technologií na digitální inovace, současný empirický výzkum týkající se role různých manažerských faktorů při podpoře digitálních inovací je vzácností. Předchozí literatura navíc zdůrazňuje nutnost zkoumání interakčních efektů mezi dílčími složkami dynamických manažerských schopností (DMC) ve spojení se zkoumáním přímého dopadu manažerského poznání (MC) a manažerského sociálního kapitálu (MSC) na organizační strategie a výkonnost podniku.
Files | Size | Format | View | Description |
---|---|---|---|---|
asamoah_2025_dp.pdf | 766.2Kb |
View/ |
None | |
asamoah_2025_op.pdf | 3.651Mb |
View/ |
None | |
asamoah_2025_op.pdf | 0bytes |
View/ |
None |