Digitální inovace v bankovnictví: role manažerských faktorů a osobnostních charakteristik

DSpace Repository

Language: English čeština 

Digitální inovace v bankovnictví: role manažerských faktorů a osobnostních charakteristik

Show full item record

No preview available
Title: Digitální inovace v bankovnictví: role manažerských faktorů a osobnostních charakteristik
Author: Asamoah, Comfort Adebi
URI: http://hdl.handle.net/10563/56883
Date: 2025-01-30
Publisher: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Page count: 214
Availability: Bez omezení


Abstrakt:

Expanze digitálních technologií přiměla řadu podniků k přehodnocení svých postupů, produktů, služeb a obchodních strategií, aby zákazníkům poskytovaly efektivní služby a zlepšovaly jejich provoz. Nejdůležitější je, že tradiční vývoj produktů již není nezbytný kvůli vzniku nových obchodních modelů, které umožňují platformy digitálních technologií. To si vyžádalo vytvoření operačních strategií prostřednictvím digitálních inovací, které institucím umožní přizpůsobit se vyvíjejícímu se pracovnímu prostředí a účinně konkurovat. Přestože existuje shoda o vlivu informačních systémů a technologií na digitální inovace, současný empirický výzkum týkající se role různých manažerských faktorů při podpoře digitálních inovací je vzácností. Předchozí literatura navíc zdůrazňuje nutnost zkoumání interakčních efektů mezi dílčími složkami dynamických manažerských schopností (DMC) ve spojení se zkoumáním přímého dopadu manažerského poznání (MC) a manažerského sociálního kapitálu (MSC) na organizační strategie a výkonnost podniku.

Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
asamoah_2025_dp.pdf 766.2Kb PDF View/Open None
asamoah_2025_op.pdf 3.651Mb PDF View/Open None
asamoah_2025_op.pdf 0bytes PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account