dc.contributor.author |
Asamoah, Comfort Adebi
|
|
dc.date.accessioned |
2025-06-24T07:08:13Z |
|
dc.date.available |
2025-06-24T07:08:13Z |
|
dc.date.issued |
2025-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56883
|
|
dc.description.abstract |
Expanze digitálních technologií přiměla řadu podniků k přehodnocení svých postupů, produktů, služeb a obchodních strategií, aby zákazníkům poskytovaly efektivní služby a zlepšovaly jejich provoz. Nejdůležitější je, že tradiční vývoj produktů již není nezbytný kvůli vzniku nových obchodních modelů, které umožňují platformy digitálních technologií. To si vyžádalo vytvoření operačních strategií prostřednictvím digitálních inovací, které institucím umožní přizpůsobit se vyvíjejícímu se pracovnímu prostředí a účinně konkurovat. Přestože existuje shoda o vlivu informačních systémů a technologií na digitální inovace, současný empirický výzkum týkající se role různých manažerských faktorů při podpoře digitálních inovací je vzácností. Předchozí literatura navíc zdůrazňuje nutnost zkoumání interakčních efektů mezi dílčími složkami dynamických manažerských schopností (DMC) ve spojení se zkoumáním přímého dopadu manažerského poznání (MC) a manažerského sociálního kapitálu (MSC) na organizační strategie a výkonnost podniku. |
|
dc.format |
214 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Digitální inovace
|
cs |
dc.subject |
dynamické manažerské schopnosti
|
cs |
dc.subject |
stimul-organismus-reakce
|
cs |
dc.subject |
osobnostních charakteristik
|
cs |
dc.subject |
bankovní průmysl
|
cs |
dc.subject |
Ghanské banky
|
cs |
dc.subject |
Digital Innovation
|
en |
dc.subject |
dynamic managerial capability
|
en |
dc.subject |
stimulus-organism-response
|
en |
dc.subject |
personality traits
|
en |
dc.subject |
Ghanaian banks
|
en |
dc.title |
Digitální inovace v bankovnictví: role manažerských faktorů a osobnostních charakteristik |
|
dc.title.alternative |
Digital Innovation in Banking: The Role of Managerial Factors and Personality Traits |
|
dc.type |
disertační práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mihalčová, Bohuslava |
|
dc.contributor.referee |
Suchánek, Petr |
|
dc.date.accepted |
2025-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The expansion of digital technologies has compelled numerous businesses to reassess their procedures, products, services, and business strategies to deliver efficient services to customers and enhance their operations. Most significantly, traditional product development is no longer essential due to the emergence of new business models enabled by digital technology platforms. This has necessitated the establishment of operational strategies through digital innovation, enabling institutions to adapt to the evolving work environment and compete effectively. Although there is agreement on the influence of information systems and technology on digital innovation, contemporary empirical research is scarce regarding the role of various managerial factors in fostering digital innovation. Moreover, prior literature emphasises the necessity of examining the interaction effects among the subcomponents of dynamic managerial capabilities (DMC), coupled with investigating the direct impact of managerial cognition (MC) and managerial social capital (MSC) on organisational strategies and business performance. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Economics and Management |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
|
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
71961
|
|
dc.date.submitted |
2025-04-28 |
|