Analýza marketingového mixu firmy.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu firmy.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu firmy.
Author: Valenta, Pavel
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Práce se zabývá analýzou marketingového mixu firmy Everstar s.r.o., českého výrobce čis-tících a odmašťovacích prostředků. Analýza marketingového mixu je provedena formou dotazníkového šetření a to i ve vztahu k vybraným konkurenčním značkám. Výsledky jsou zpracovány do sémantického diferenciálu. Tato metoda umožňuje získání mapy vnímání jednotlivých části marketingového mixu cílovou skupinou, která je tvořena klíčovými zá-kazníky firmy. Výsledky dotazování jsou porovnány i s provedenou SWOT analýzou firmy Everstar s.r.o. Toto srovnání umožňuje získat informace o tom, jakým způsobem lze nadále rozvíjet marketingové aktivity firmy a jak pracovat s jednotlivými silnými a slabými strán-kami a příležitostmi a hrozbami. Výsledky a závěry práce je vhodné zohlednit v dalším řízení firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5907
Date: 2008-05-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7527


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
valenta_2008_bp.pdfBlocked 318.3Kb PDF
valenta_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
valenta_2008_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account