Analýza marketingového mixu firmy.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu firmy.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Valenta, Pavel
dc.date.accessioned 2010-07-16T15:41:52Z
dc.date.available 2010-07-16T15:41:52Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5907
dc.description.abstract Práce se zabývá analýzou marketingového mixu firmy Everstar s.r.o., českého výrobce čis-tících a odmašťovacích prostředků. Analýza marketingového mixu je provedena formou dotazníkového šetření a to i ve vztahu k vybraným konkurenčním značkám. Výsledky jsou zpracovány do sémantického diferenciálu. Tato metoda umožňuje získání mapy vnímání jednotlivých části marketingového mixu cílovou skupinou, která je tvořena klíčovými zá-kazníky firmy. Výsledky dotazování jsou porovnány i s provedenou SWOT analýzou firmy Everstar s.r.o. Toto srovnání umožňuje získat informace o tom, jakým způsobem lze nadále rozvíjet marketingové aktivity firmy a jak pracovat s jednotlivými silnými a slabými strán-kami a příležitostmi a hrozbami. Výsledky a závěry práce je vhodné zohlednit v dalším řízení firmy. cs
dc.format 50 s. cs
dc.format.extent 325962 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject analýza cs
dc.subject sémantický diferenciál cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject profesionální čištění cs
dc.subject Everstar s.r.o. cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject analysis en
dc.subject semantics diferential en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject professional cleaning en
dc.subject Everstar s.r.o. en
dc.title Analýza marketingového mixu firmy. cs
dc.title.alternative Analysis of the company marketing mix. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.description.abstract-translated The following work concerns the analysis of marketing mix of company Everstar s.r.o., the Czech producer of cleaning and ungreasing products. Analysis of marketing mix is made on the basis of questionnaire as well as with the refernce to selected competitive makes. The results are processed into semantics diferential. This method allows acquirement of the map of individual parts of marketing mix by target group that is formed with company key-customers. The results of questionnaire are also compared with SWOT analysis of firm Everstar s.r.o. This comparison allows to acquire the information about the possibilty how to develop marketing activity of the company and how to work wih individual strong and weak aspects and opportunities and threats. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7527
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
valenta_2008_bp.pdfBlocked 318.3Kb PDF View/Open
valenta_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
valenta_2008_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account