Analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o.
Author: Rančíková, Jitka
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Tématem mé bakalářské práce je analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o., které jsou realizovány pro firmy sektoru malého a středního podnikání. Teoretická část obsahuje objasnění základních pojmů a charakteristiku služeb, s nimiž se český klient může na marketingovém trhu setkat. Součástí praktické části je představení společnosti, analýza jejího postavení, zhodnocení silných a slabých stránek a marketingový výzkum. Na základě tohoto rozboru byly zjištěny určité závěry a následně navrhnuta řešení vedoucí ke zlepšení služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/644
Date: 2006-05-19
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 4166


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rančíková_2006_bp.pdfBlocked 1.590Mb PDF View/Open
rančíková_2006_op.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account