Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s.r.o.
Author: Dočkálková, Hana
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Cílem této diplomové práce nazvané "Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s.r.o." je sestavení komunikačního plánu k nové produktové řadě společnosti, která zastává jednu s vedoucích pozic na českém trhu s kuchyňským nářadím. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou zpracovány poznatky z dostupných literárních zdrojů o reklamním plánu. Z teoretické části vychází část praktická, kde je charakterizována společnost Tescoma a následuje situační analýza složená z STEP analýzy, analýzy mikroprostředí a SWOT analýzy. Dále je uvedeno srovnání produktu s předchozími, spolu se SWOT analýzou nového produktu. Na základě analýz je určena komunikace, časový harmonogram a nákladová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7191
Date: 2008-05-05
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 8198


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dočkálková_2008_dp.pdfBlocked 1.976Mb PDF View/Open
dočkálková_2008_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
dočkálková_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account