Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Dočkálková, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-17T01:33:15Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7191
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce nazvané "Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s.r.o." je sestavení komunikačního plánu k nové produktové řadě společnosti, která zastává jednu s vedoucích pozic na českém trhu s kuchyňským nářadím. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou zpracovány poznatky z dostupných literárních zdrojů o reklamním plánu. Z teoretické části vychází část praktická, kde je charakterizována společnost Tescoma a následuje situační analýza složená z STEP analýzy, analýzy mikroprostředí a SWOT analýzy. Dále je uvedeno srovnání produktu s předchozími, spolu se SWOT analýzou nového produktu. Na základě analýz je určena komunikace, časový harmonogram a nákladová a riziková analýza. cs
dc.format 91 s., 9 s. příloh. cs
dc.format.extent 2072520 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038
dc.subject Reklamní plán cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject cíle komunikace cs
dc.subject reklamní sdělení STEP analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Name of the thesis "A project of advertisement campaign of the UNO VINO product line of the Tescoma company". The goal of this thesis is to produce a communication plan for a new product line for the company which is the leader on the market of kitchenware. The work consists of a theoretical and practical part. In the first part there is a background regarding advertisement plans which have been taken from literature. The theoretical part is followed by the practical part where a description of the Tescoma company can be found together with a situational analysis en
dc.subject consisting of STEP analyses en
dc.subject microenvironment and SWOT analyses. Moreover en
dc.subject there is a comparison with the former products also connected with the mentioned SWOT analysis of the new product. Eventually en
dc.subject a communication plan en
dc.subject time frame and budget requirements and risks assessments are set based on the above mentioned analyses en
dc.title Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s.r.o. cs
dc.title.alternative Project proposal of a promotional campaign for the TESCOMA company regarding the new product line UNO VINO en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ambrož, Jiří
dc.date.accepted 2008-05-26
dc.date.vskp-available 2038-05-05
dc.description.abstract-translated Name of the thesis "A project of advertisement campaign of the UNO VINO product line of the Tescoma company". The goal of this thesis is to produce a communication plan for a new product line for the company which is the leader on the market of kitchenware. The work consists of a theoretical and practical part. In the first part there is a background regarding advertisement plans which have been taken from literature. The theoretical part is followed by the practical part where a description of the Tescoma company can be found together with a situational analysis (consisting of STEP analyses), microenvironment and SWOT analyses. Moreover, there is a comparison with the former products also connected with the mentioned SWOT analysis of the new product. Eventually, a communication plan, time frame and budget requirements and risks assessments are set based on the above mentioned analyses. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8198
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
dočkálková_2008_dp.pdfBlocked 1.976Mb PDF View/Open
dočkálková_2008_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
dočkálková_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account