Návrh komunikační strategie firmy Antikvariát a klub Fiducia

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie firmy Antikvariát a klub Fiducia

Show full item record

No preview available
Title: Návrh komunikační strategie firmy Antikvariát a klub Fiducia
Author: Rozehnalová, Ilona
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií firmy Antikvariát a klub Fiducia a uvedením teoretických poznatků a poznatků uskutečněných analýz do praxe. V teoretické části práce je popsána komunikační strategie v komerční i neziskové sféře a typy shromažďování informací pro tvorbu analýz. Dále je teoretická část zaměřena na výčet a objasnění jednotlivých typů strategických analýz a výzkumů, které autorka může použít při tvorbě komunikační strategie firmy. V závěru se teoretická část práce věnuje nástrojům marketingového mixu se zřetelem ke specifikám v neziskovém sektoru. Ve druhé, praktické části práce je představena firma Antikvariát a klub Fiducia, její současné cíle a komunikační nástroje. Praktická část rovněž obsahuje několik analýz aktuální situace firmy včetně dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení. Třetí, projektová část je zaměřena na vytvoření nové komunikační strategie a komunikačního plánu firmy na vymezené období na základě poznatků z prvních dvou částí práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7852
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10626


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rozehnalová_2009_dp.pdfBlocked 1.863Mb PDF View/Open
rozehnalová_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
rozehnalová_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account