Návrh komunikační strategie firmy Antikvariát a klub Fiducia

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie firmy Antikvariát a klub Fiducia

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Rozehnalová, Ilona
dc.date.accessioned 2010-07-17T07:25:14Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7852
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií firmy Antikvariát a klub Fiducia a uvedením teoretických poznatků a poznatků uskutečněných analýz do praxe. V teoretické části práce je popsána komunikační strategie v komerční i neziskové sféře a typy shromažďování informací pro tvorbu analýz. Dále je teoretická část zaměřena na výčet a objasnění jednotlivých typů strategických analýz a výzkumů, které autorka může použít při tvorbě komunikační strategie firmy. V závěru se teoretická část práce věnuje nástrojům marketingového mixu se zřetelem ke specifikám v neziskovém sektoru. Ve druhé, praktické části práce je představena firma Antikvariát a klub Fiducia, její současné cíle a komunikační nástroje. Praktická část rovněž obsahuje několik analýz aktuální situace firmy včetně dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení. Třetí, projektová část je zaměřena na vytvoření nové komunikační strategie a komunikačního plánu firmy na vymezené období na základě poznatků z prvních dvou částí práce. cs
dc.format 109 s. cs
dc.format.extent 1954131 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingová situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing situation analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject non-profit-making sector en
dc.title Návrh komunikační strategie firmy Antikvariát a klub Fiducia cs
dc.title.alternative The proposal for communication strategy of the firm Antikvariat a klub Fiducia en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.date.vskp-available 2039-04-27
dc.description.abstract-translated This Diploma thesis deals with communication strategies of the company "Antikvariat a klub Fiducia" and with putting both theoretical and analytic knowledge into practice. In the theoretical part there are descriptions of the communication strategies in comercial and non-profit sector, and the types of collecting information for making the analysis. Besides, the theoretical part also names and explains the types of strategy analysis and researches, which could be used for creating company's communication strategy. Finally the teoretical part is interested in tools of marketing mix with respect to particularities in non-profit-making organizations. The second practical part of the thesis introduces the company "Antikvariat a klub Fiducia", its current objectives and communication tools. Furthermore, the practical part contains the analysis of the company's contemporary situation including a survey based on a questionnaire and its analysis. In the third project part the author creates new communication strategies and communication programme for her company for a specific period of time, which will be based upon the results of the first two parts of the Diploma thesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10626
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
rozehnalová_2009_dp.pdfBlocked 1.863Mb PDF View/Open
rozehnalová_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
rozehnalová_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account