Marekting a marketingové komunikace Dejvického divadla

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marekting a marketingové komunikace Dejvického divadla

Show full item record

No preview available
Title: Marekting a marketingové komunikace Dejvického divadla
Author: Volavá, Zuzana
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové komunikace Dej-vického divadla. Nejprve se věnuji základním teoretickým poznatkům problémové oblasti - marketingu v kultuře a poté marketingu a marketingovým komunikacím v divadle a je-jich specifikám. Dále popisuji základní charakteristiky vybraného divadla. Na základě získaných informací je sestavena marketingová strategie v DD, marketingový mix, S.W.O.T analýza, a na zá-kladě dotazníku marketingový výzkum, který slouží jako podklad pro další hypotézy. Poté formuluji vlastní návrhy na změnu v marketingu a marketingové komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8209
Date: 2009-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10541


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
volavá_2009_bp.pdf 2.165Mb PDF View/Open
volavá_2009_vp.doc 60Kb Microsoft Word View/Open
volavá_2009_op.doc 64Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account