Direkt marketing jako efektivní komunikační nástro - Knižní klub

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Direkt marketing jako efektivní komunikační nástro - Knižní klub

Show full item record

No preview available
Title: Direkt marketing jako efektivní komunikační nástro - Knižní klub
Author: Sýkorová, Simona
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: V této diplomové práci zkoumám efektivitu direkt marketingu jako komunikačního nástro-je ve firmě Knižní klub. V teoretické části jsou vymezeny nejdůležitější pojmy z oblasti marketingové komunikace a direkt marketingu včetně stanovení cílů práce a pracovních hypotéz. Praktická část obsahuje analýzu současně využívaných nástrojů direkt marketingu v Knižním klubu, rozbor cílových skupin Knižního klubu. Zmíněna je rovněž důležitost kvalitní databáze a ochrana osobních údajů a jejich užívání. Na základě těchto údajů je ve třetí projektové části proveden vlastní výzkum se zaměřením na zjišťování účinnosti no-vých nástrojů direkt marketingu a navržení efektivní direkt marketingové kampaně pro Knižní klub. V závěru je zhodnocena platnost pracovních hypotéz a shrnuty dosažené vý-sledky práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9092
Date: 2009-04-27
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 10633


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sýkorová_2009_dp.pdfBlocked 2.488Mb PDF
sýkorová_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
sýkorová_2009_op.doc 62Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account