Geo-marketing

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Geo-marketing

Show full item record

No preview available
Title: Geo-marketing
Author: Indra, Petr
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Práce Geomarketing se v teoretické části věnuje především zařazení geomarketingu mezi ostatní odvětví marketingu. Zasazuje Geomarketing mezi disciplíny, které pomáhají při vytváření a realizaci marketingové strategie. Dále se autor v práci zabývá aplikací geomar-ketingu v oblasti telekomunikací. Aplikuje jednotlivé části geomarketingu na situace ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. a pokouší se pomocí analýzy potvrdit hy-potézu, že lidé žijící ve stejné oblasti mají podobné chování. V projektové části autor navr-huje úpravu komunikace společnosti při využití geomarketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10082
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 10605


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
indra_2009_dp.pdfBlocked 10.29Mb PDF
indra_2009_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
indra_2009_op.doc 66Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account