Úloha a význam internetu v marketingových komunikacích
Show full item record
No preview available
Title:
|
Úloha a význam internetu v marketingových komunikacích |
Author: |
Lacinová, Kateřina
|
Advisor: |
Prachař, Štěpán
|
Abstract:
|
Práce shrnuje teoretická východiska, která by měla mít na paměti firma uvažující o své prezentaci na internetu. Alespoň částečně ukazuje vývoj internetu, jeho rozšíření a možnost aplikací marketingových komunikací. Také vysvětluje základní pojmy. V praktické části analyzuje existující webové stránky různých organizací a snaží se na nich ukázat příklady správně řešených záležitostí, ale také nedostatky těchto prezentací. Projektová část je zaměřena na navržení a uvedení webových stránek konkrétní organizace s přihlédnutím k dříve zmíněným faktům. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1020
|
Date:
|
2006-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
2723
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account