Projekt zavedení marketingového řízení ve firmě FPO s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zavedení marketingového řízení ve firmě FPO s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavedení marketingového řízení ve firmě FPO s.r.o.
Author: Fadrná, Andrea
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Diplomová práce řeší projekt marketingového řízení a je zpracována pro firmu FPO s.r.o. zabývající se především prodejem výpočetní techniky. Nejprve jsou v teoretické části zpra-covány literární zdroje z oblasti marketingového řízení, v další části práce je pak situační analýza a projekt. Situační analýza je zhodnocením jednotlivých oblastí a skutečností, které mají vliv na sestavení a realizaci marketingového řízení. Projektová část definuje marke-tingové strategie a cíle firmy, akční programy, které jsou podkladem pro zpracování časo-vé, nákladové a rizikové analýzy. V závěru diplomové práce je projekt podroben nákladové a rizikové analýze. Projekt marketingového řízení firmy FPO s.r.o. má přispět k zavedení marketingového řízení ve firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10284
Date: 2009-08-21
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2011
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 11089


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
fadrná_2009_dp.pdfBlocked 1.227Mb PDF
fadrná_2009_vp.doc 42.5Kb Microsoft Word View/Open
fadrná_2009_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account