Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy greiner packaging slušovice, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy greiner packaging slušovice, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy greiner packaging slušovice, s.r.o.
Author: Bernatík, Radoslav
Advisor: Taraba, Pavel
Abstract: Cílem této bakalářské práce je návrh na zdokonalení konkurenceschopnosti firmy greiner packaging slušovice, s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje v obecné rovině na problematiku marketingu, konkurenceschopnosti a konkurenční strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy a návrhem na zdokonalení konkurenceschopnosti firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10403
Date: 2009-05-27
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Institut bezpečnostních technologií
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: A 13334


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bernatík_2009_bp.pdfBlocked 1.533Mb PDF
bernatík_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
bernatík_2009_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account