Projekt marketingové strategie rozvoje agroturistiky ve Spišskej Teplici

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie rozvoje agroturistiky ve Spišskej Teplici

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové strategie rozvoje agroturistiky ve Spišskej Teplici
Author: Bernátová, Eva
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Cílem diplomové práce je vytvoření projektu, který by sloužil k rozvoji cestovního ruchu v obci Spišská Teplica.V teoretické části je cestovní ruch ponímán jako odvětví, které je součásti národního hospodářství, definujeme trendy, podoby a formy CR. Opisujeme agroturistiku jako součást venkovské turistiky. Popisujeme marketing v CR, marketingovou komunikaci v regionu, jako i marketingovou strategii.V části analytické provádime situační analýzu obce Spišská Teplica.V projektové části jsme zpracovali projekt, který by měl vést ke zlepšení turistické atraktivity v dané obci a k jeho lepšímu využití v oblasti CR. Projekt je podrobený nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10599
Date: 2009-05-04
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 12271


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bernátová_2009_dp.pdfBlocked 1.953Mb PDF
bernátová_2009_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
bernátová_2009_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account