Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici

Show full item record

No preview available
Title: Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici
Author: Štetinová, Zuzana
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním spokojenosti zákazníků společnosti Billa, spol. s.r.o. ve Skalici na Slovensku na základě existujícího věrnostního programu. Analyzuje současný stav spokojenosti zákazníku se stavem v čase existence starého věrnostního programu, teda porovnává současné výsledky s výsledky minulými. Popsaný je i rostoucí význam spokojených zákazníků, co vede k úspěchu společnosti. Průzkum byl prováděn u zákazníků společnosti Billa a byl zaměřen na zlepšení celkového věrnostního systému pro zvýšení konkurenceschopnosti. Průzkum spokojenosti jsem zpracovala pomocí dvou dotazníkových šetření, na základě kterých jsem vypracovala jednotlivá opatření, návrhy a odporučení. Cílem bylo zjištění skutečností pro možnost zkvalitnění nabízených služeb a tovarů pro koncového spotřebitele, teda pro zákazníka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10622
Date: 2009-05-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 11774


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
štetinová_2009_bp.pdf 3.872Mb PDF View/Open
štetinová_2009_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
štetinová_2009_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account