Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici

DSpace Repository

Language: English čeština 

Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Štetinová, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-18T06:38:10Z
dc.date.available 2010-07-18T06:38:10Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10622
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním spokojenosti zákazníků společnosti Billa, spol. s.r.o. ve Skalici na Slovensku na základě existujícího věrnostního programu. Analyzuje současný stav spokojenosti zákazníku se stavem v čase existence starého věrnostního programu, teda porovnává současné výsledky s výsledky minulými. Popsaný je i rostoucí význam spokojených zákazníků, co vede k úspěchu společnosti. Průzkum byl prováděn u zákazníků společnosti Billa a byl zaměřen na zlepšení celkového věrnostního systému pro zvýšení konkurenceschopnosti. Průzkum spokojenosti jsem zpracovala pomocí dvou dotazníkových šetření, na základě kterých jsem vypracovala jednotlivá opatření, návrhy a odporučení. Cílem bylo zjištění skutečností pro možnost zkvalitnění nabízených služeb a tovarů pro koncového spotřebitele, teda pro zákazníka. cs
dc.format 94 s. , 6 s. příloh. cs
dc.format.extent 4060845 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject věrností programy cs
dc.subject členská cs
dc.subject věrnostní karta cs
dc.subject loajalita cs
dc.subject loajální zákazník cs
dc.subject spokojnost zákazníka cs
dc.subject uspokojení zákazníka cs
dc.subject zákaznické výhody cs
dc.subject customer en
dc.subject loyalty programs en
dc.subject membership card en
dc.subject loyalty en
dc.subject loyal customer en
dc.subject satisfied customer en
dc.subject satisfaction of customer en
dc.subject customer preferences en
dc.title Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici cs
dc.title.alternative The Recommendation How to Improve Fidelity Programme to Amplify of a Customer of a Supermarket BILLA, Ltd. in Skalica en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Poliak, Miloš
dc.date.accepted 2009-06-10
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis looks into the comparison of the loyalty of customers in supermarket Billa, Ltd. in Skalica in Slovakia following the present loyalty program. It analyzes present condition of satisfaction of customers with the condition when the "previous loyalty program'q work, so it compares today's results with the earlier results. There is described rising value of satisfied customers which leads to business's success. The research was made at customers of Billa and it was specialized to improve the loyalty program to increase competitiveness. This research was made by two questionnaires which support my proposals and recommendations. So the thesis aims to find out facts to improve offered services and goods for final consumer, so for customer. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11774
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
štetinová_2009_bp.pdf 3.872Mb PDF View/Open
štetinová_2009_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
štetinová_2009_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account