Marketingová komunikace v gastronomicko-zábavním segmentu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace v gastronomicko-zábavním segmentu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace v gastronomicko-zábavním segmentu
Author: Novák, Petr
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Diplomová práce názorně ukazuje potřebu aplikace marketingové komunikace ve velmi konkurenčním prostředí gastronomicko-zábavního segmentu a snaží se vytvořit návod na efektivní fungování s jejím využitím. V teoretické části autor popisuje sektor služeb, speci-fika marketingu služeb i jeho nástrojů a současně se věnuje vymezení pojmu gastronomicko-zábavní segment, jeho historickému vývoji a popisu jednotlivých typů provozoven. V praktické části provádí analýzu marketingové komunikace provozoven PUOR Restaurant Demínka, Pivnice Šutka, Pizzeria Rotella, Café by Tretter's, Tretter's bar a klubu Misch Masch a současně vyhodnocuje zde použité nástroje a prostředky z pohledu efektivnosti. V projektové části se pak snaží sestavit doporučení, jak na dnešním trhu za pomoci nástrojů marketingového i komunikačního mixu uspět a uvádí názorný příklad jejich efektivního využití.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10660
Date: 2009-04-27
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 10620


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
novák_2009_dp.pdfBlocked 11.96Mb PDF
novák_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
novák_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account