Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím nástrojů marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím nástrojů marketingového mixu

Show full item record

No preview available
Title: Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím nástrojů marketingového mixu
Author: Hegerová, Eva
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Cílem této bakalářské práce je zaměření se na zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž za použití nástrojů marketingového mixu. Teoretická část obsahuje literární rešerši na téma obchodní trh, konkurence a její jednotlivé typy. V praktické části je nejdříve analyzován současný stav hypermarketu Tesco Kroměříž, jeho finanční situace a vztah ke konkurenci. Dále jsou provedeny PEST a SWOT analýzy. Následně je proveden marketingový výzkum. Na základě všech údajů jsou vypracovány návrhy na zlepšení, které jsou v závěru práce podrobeny nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10740
Date: 2009-05-22
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 11758


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hegerová_2009_bp.pdfBlocked 6.557Mb PDF
hegerová_2009_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
hegerová_2009_op.doc 45Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account