Znalost značky Tommy Hilfiger v českém prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Znalost značky Tommy Hilfiger v českém prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Znalost značky Tommy Hilfiger v českém prostředí
Author: Kocourek, Josef
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Bakalářská práce se zabývá znalostí značky Tommy Hilfiger na českém trhu. V teoretické části práce je vymezen pojem značka, její historie, image a další důležité atributy, které ovlivňují vnímání značky spotřebiteli. Nechybí zde analýza hodnot světových značek a jejich porovnání v rámci meziročního vývoje. Po definování potřebné teoretické základny je v praktické části analyzována výzkumná sonda, která má za úkol zjistit postavení značky Tommy Hilfiger na českém trhu. Na bázi zjištěných dat jsou v závěru navržena doporučení pro uvedenou značku a její tržní chování v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10802
Date: 2009-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10662


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kocourek_2009_bp.pdfBlocked 1.709Mb PDF View/Open
kocourek_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
kocourek_2009_op.doc 36.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account