Znalost značky Tommy Hilfiger v českém prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Znalost značky Tommy Hilfiger v českém prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Kocourek, Josef
dc.date.accessioned 2010-07-18T08:17:30Z
dc.date.available 2019-05-11T23:00:09Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10802
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá znalostí značky Tommy Hilfiger na českém trhu. V teoretické části práce je vymezen pojem značka, její historie, image a další důležité atributy, které ovlivňují vnímání značky spotřebiteli. Nechybí zde analýza hodnot světových značek a jejich porovnání v rámci meziročního vývoje. Po definování potřebné teoretické základny je v praktické části analyzována výzkumná sonda, která má za úkol zjistit postavení značky Tommy Hilfiger na českém trhu. Na bázi zjištěných dat jsou v závěru navržena doporučení pro uvedenou značku a její tržní chování v České republice. cs
dc.format 55 s., 2 s. příloh cs
dc.format.extent 1792466 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
dc.subject Značka cs
dc.subject oděvní průmysl cs
dc.subject Tommy Hilfiger cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Brand en
dc.subject clothing en
dc.subject Tommy Hilfiger en
dc.subject marketing research en
dc.title Znalost značky Tommy Hilfiger v českém prostředí cs
dc.title.alternative Knowledge of Tommy Hilfiger brand in the Czech environment en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated Bachelor's thesis deals with knowledge of Tommy Hilfiger brand in the Czech market. In the theoretical part of work is a definition of brand, its history, image and other important attributes that influence consumer perception of brands. This part also contain an analysis of values of global brands and their comparison in the context of annual development. Af-ter defining the necessary theoretical base, in the practical part is analyzed research probe, which has the task to determine the status of Tommy Hilfiger brand in the Czech market. In the final part of the thesis are proposed recommendations for mentioned brand following from data research and its market behavior in the Czech Republic. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10662
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kocourek_2009_bp.pdfBlocked 1.709Mb PDF View/Open
kocourek_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
kocourek_2009_op.doc 36.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account