Integrace tělesně postižených žáků na ZŠ z pohledu pedagogů a spolužáků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrace tělesně postižených žáků na ZŠ z pohledu pedagogů a spolužáků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Přinosilová, Dagmar
dc.contributor.author Trnavská, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-18T08:27:42Z
dc.date.available 2010-07-18T08:27:42Z
dc.date.issued 2009-04-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10822
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tělesně postiženými žáky a jejich možností edukace. Cílem práce je pojednat zejména o integrativním vzdělávání tělesně postižených žáků v běžných třídách základní školy. Dále pak o pozitivech integrace a o faktorech ovlivňující úspěšnou integraci. Práce je rozčleněna do čtyř celků. První kapitola je zaměřena na vymezení pojmu, rozčlenění a klasifikaci tělesného postižení. V druhé části zmiňujeme možnosti vzdělávání tělesně postižených žáků u nás, i v zahraničí. Ve třetí části je popsáno integrativní vzdělávání postižených a úloha pedagoga v integračním procesu. Závěrečná část je věnována výzkumnému šetření, kde zjišťujeme názory a postoje učitelů a spolužáků handicapovaného žáka na integraci. cs
dc.format cs
dc.format.extent 959152 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject postižení cs
dc.subject tělesné postižení cs
dc.subject handicap cs
dc.subject vzdělávání postižených cs
dc.subject integrace cs
dc.subject školská integrace cs
dc.subject disablement en
dc.subject handicap en
dc.subject education of disabled students en
dc.subject integration en
dc.subject school integration en
dc.title Integrace tělesně postižených žáků na ZŠ z pohledu pedagogů a spolužáků cs
dc.title.alternative Integration handicaped children in primary school from view of teachers and schoolmates en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štěpánková, Lenka
dc.date.accepted 2009-05-14
dc.description.abstract-translated The graduation thesis is about handicapped people, and their education possibilities. The aim of this project is especially enter on integrational education of handicapped children in comon primary schools. Afterwards about positives of integration and factors which influance successful intergation. This project is dividend into four chapters, the first on is forced on definition, segmentation and classification of the handicap. In the second part we allude to possibilities of handicaped students aducation in our country and in abroad. In next part we described integrational education of handicaped chidren and teachers task in integrational education. The final part is about research study, where we investigate teachers and schoolmates views and their positions about integration handicapped students in comon class. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1016028
dc.date.assigned 2007-11-30
utb.result.grade C
local.subject inkluzivní vzdělávání cs
local.subject tělesně postižené děti cs
local.subject inclusive education en
local.subject children with physical disabilities en


Files in this item

Files Size Format View
trnavská_2009_dp.pdf 936.6Kb PDF View/Open
trnavská_2009_vp.doc 54.22Kb Microsoft Word View/Open
trnavská_2009_op.doc 52.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account