Srovnání marketingových komunikací hlavní zpravodajské relace TV Nova a Prima TV v období jejich změny.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Srovnání marketingových komunikací hlavní zpravodajské relace TV Nova a Prima TV v období jejich změny.

Show full item record

No preview available
Title: Srovnání marketingových komunikací hlavní zpravodajské relace TV Nova a Prima TV v období jejich změny.
Author: Biedermannová, Zlata
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Tématem diplomové práce je srovnání marketingových komunikací hlavních zpravodaj-ských relací TV Nova a Prima TV v období jejich změn. Práci tvoří tři části. Teoretická část zahrnuje klíčové pojmy, se kterými pracuji v analytické části práce, a umožňuje formulovat hypotézy. Praktická část analyzuje marketingové komunikace obou hlavních zpravodajských relaci a jejich sledovanost a ve svém závěru potvrzuje obě stanovené hypo-tézy. Projektová část je tvořena návrhem krizové komunikace pro Televizní noviny v případě, že by byly ohroženy jinou hlavní zpravodajskou relací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10827
Date: 2009-04-27
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 10593


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
biedermannová_2009_dp.pdfBlocked 3.554Mb PDF
biedermannová_2009_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
biedermannová_2009_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account