Srovnání marketingových komunikací hlavní zpravodajské relace TV Nova a Prima TV v období jejich změny.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Srovnání marketingových komunikací hlavní zpravodajské relace TV Nova a Prima TV v období jejich změny.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Biedermannová, Zlata
dc.date.accessioned 2010-07-18T08:30:42Z
dc.date.available 2010-07-18T08:30:42Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10827
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je srovnání marketingových komunikací hlavních zpravodaj-ských relací TV Nova a Prima TV v období jejich změn. Práci tvoří tři části. Teoretická část zahrnuje klíčové pojmy, se kterými pracuji v analytické části práce, a umožňuje formulovat hypotézy. Praktická část analyzuje marketingové komunikace obou hlavních zpravodajských relaci a jejich sledovanost a ve svém závěru potvrzuje obě stanovené hypo-tézy. Projektová část je tvořena návrhem krizové komunikace pro Televizní noviny v případě, že by byly ohroženy jinou hlavní zpravodajskou relací. cs
dc.format 81 cs
dc.format.extent 3726972 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Zpravodajství cs
dc.subject TV Nova cs
dc.subject Prima TV cs
dc.subject sledovanost cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject krizová ko-munikace cs
dc.subject TV news en
dc.subject TV Nova en
dc.subject Prima TV en
dc.subject rating en
dc.subject marketing communication en
dc.subject crisis communication en
dc.title Srovnání marketingových komunikací hlavní zpravodajské relace TV Nova a Prima TV v období jejich změny. cs
dc.title.alternative Marketing communication comparison of TV Nova's and Prima TV's main news programme in the period of their transformation. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated My thesis is on a comparison of the marketing communication of main news on both TV Nova and Prima TV during their periods of change. The work consists of three parts: The theory contains key elements which I use to both analyse the topic and formulate the hypo-thesis. The practical section investigates the marketing communications of both main news and their viewership. In the end it confirms both hypothesis. The project section of my work concerns a crisis scenario proposal of Televizni noviny in case of a threat by a com-petitor's news broadcast. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10593
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
biedermannová_2009_dp.pdfBlocked 3.554Mb PDF View/Open
biedermannová_2009_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
biedermannová_2009_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account