Důležitost veletrhů a výstav jako efektivního marketingového nástroje

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Důležitost veletrhů a výstav jako efektivního marketingového nástroje

Show full item record

No preview available
Title: Důležitost veletrhů a výstav jako efektivního marketingového nástroje
Author: Masnerová, Kateřina
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem této práce je analyzovat veletrhy z hlediska jejich efektivity jako marketingového nástroje pomocí literatury a poté totéž dokázat průzkumem názoru samotných vystavovatelů. Teoretická část nejdříve zkoumá historii veletrhů, poté historii marketingu a následuje část, která se snaží vysvětlit pozici veletrhů v marketingovém mixu, porovnat výstavy s ostatními nástroji marketingu, snaží se zdůvodnit, proč je vlastně tento nástroj označován jako jedinečný a na závěr uvést pár informací a rad, jak se hned na počátku vyvarovat chyb při vystavování. Praktická část se snaží celou teorii podpořit statistikami získanými průzkumem, který byl zodpovídán vystavovateli na veletrhu Styl & Kabo, únor 2009. Závěrečné doporučení dává pár rad a tipů budoucím vystavovatelům, které jsou založeny na studiu odborné literatury a výsledcích výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10902
Date: 2009-05-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: B 11273


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
masnerová_2009_bp.pdf 307.3Kb PDF View/Open
masnerová_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
masnerová_2009_op.doc 87Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account