Vznik, podoba a marketingové využití přímého sportovního přenosu z MS v OB 2008

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vznik, podoba a marketingové využití přímého sportovního přenosu z MS v OB 2008

Show full item record

No preview available
Title: Vznik, podoba a marketingové využití přímého sportovního přenosu z MS v OB 2008
Author: Skřička, Jan
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analyzovat vybraný sportovní přenos z mistrovství světa v orientačním běhu a ukázat, jak provedení takového přenosu může formovat povědomí široké veřejnosti o tomto sportu. Teoretická část této práce se zabývá historickým vývojem sportovních přenosů a ukazuje, jaký dopad měl rozvoj televizních přenosů na podobu některých sportovních odvětví a jaké důsledky plynou z medializace sportu přímo pro jednotlivé sportovce. Teoretická část rovněž nastiňuje problematiku sportovního marketingu a snaží se uchopit sportovní přenos jako marketingový nástroj jednotlivých sportovních odvětví. Praktická část bakalářské práce detailně analyzuje vybraný sportovní přenos, stanovuje obecná kriteria definující podstatu tvorby úspěšného sportovního přenosu. Druhá část praktické části pak formou kvalitativního výzkumu na hypotézách ověřuje kritérium úspěšnosti prezentovaného sportovního přenosu mezi vybraným vzorkem populace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10952
Date: 2009-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10684


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
skřička_2009_bp.pdf 903.1Kb PDF View/Open
skřička_2009_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
skřička_2009_op.doc 69Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account