Analýza konkurenčního prostředí firmy Coca-Cola HBC Česká republika, spol. s r. o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí firmy Coca-Cola HBC Česká republika, spol. s r. o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza konkurenčního prostředí firmy Coca-Cola HBC Česká republika, spol. s r. o.
Author: Gregorová, Nikol
Advisor: Brišová, Hana
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí společnosti Coca-Cola HBC Česká republika, s.r.o. V teoretické části jsou rozebrána témata strategického marketingu, jako jsou marketingové řízení, marketingová situační analýza, konkurence a její analýza, SWOT analýza, identifikace konkurence podle tržního podílu, Porterův 5 - faktorový model a marketingový mix. Tato práce byla zpracována na základě studia odborné literatury v oblasti marketingu. Druhá, analytická část je věnována profilu společnosti a její konkurenceschopnosti na českém trhu, včetně analýz stávajících konkurentů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10965
Date: 2009-04-28
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: D 13049


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gregorová_2009_bp.pdfBlocked 1.371Mb PDF
gregorová_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
gregorová_2009_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account