Návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje reklamního textilu značky Hanes na českém trhu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje reklamního textilu značky Hanes na českém trhu

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje reklamního textilu značky Hanes na českém trhu
Author: Zouharová, Šárka
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce obsahuje návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje produktů značky Hanes. Teoretická část obsahuje literární rešerši o komunikačních strategiích a ná-strojích, a o marketingové komunikaci jako celku. Praktická část analyzuje vnitřní a vnější okolí firmy. Na základě těchto poznatků jsou navrhnuty marketingové nástroje pro novou marketingovou komunikaci. Projekt zahrnuje stanovení propagačních cílů, cílových skupin, komunikační strategie a jednotlivé marketingové nástroje. Nakonec je vypracována nákla-dová, časová a riziková analýza. Vypracovaný projekt bude firmě sloužit jako podklad pro uskutečnění její marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11395
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 14936


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zouharová_2010_dp.pdf 2.438Mb PDF View/Open
zouharová_2010_vp.zip 22.23Kb Unknown View/Open
zouharová_2010_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account