Návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje reklamního textilu značky Hanes na českém trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje reklamního textilu značky Hanes na českém trhu |
| Autor: |
Zouharová, Šárka
|
| Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce obsahuje návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje produktů značky Hanes. Teoretická část obsahuje literární rešerši o komunikačních strategiích a ná-strojích, a o marketingové komunikaci jako celku. Praktická část analyzuje vnitřní a vnější okolí firmy. Na základě těchto poznatků jsou navrhnuty marketingové nástroje pro novou marketingovou komunikaci. Projekt zahrnuje stanovení propagačních cílů, cílových skupin, komunikační strategie a jednotlivé marketingové nástroje. Nakonec je vypracována nákla-dová, časová a riziková analýza. Vypracovaný projekt bude firmě sloužit jako podklad pro uskutečnění její marketingové komunikace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11395
|
|
Datum:
|
2010-05-03 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
14936
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet