Event marketing ve sportovním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing ve sportovním prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing ve sportovním prostředí
Author: Vondráčková, Vendula
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: "Event marketing ve sportovním prostředí", to je spojení dvou velice specifických oblastí, které však mají hodně společného. Zábava, volnost, odreagování se, ale také napětí nebo adrenalin. To vše a ještě mnohem víc můžeme zažít jak na eventu, tak při sportování. Di-plomová práce se sportem jako takovým zabývá pouze okrajově. Hlavní pozornost je vě-nována event marketingu. Tak proč tedy "Event marketing ve sportovním prostředí"? Celá práce, respektive její praktická a projektová část, je věnována fotbalovému klubu SK Sigma Olomouc. Cílem praktické části je zjistit, zda fotbalový klub event marketing využívá a jak je vůbec nastavena jeho celková komunikace. Na základě zjištěných poznatků a jejich následnému shrnutí bude vytvořena projektová část diplomové práce, jejímž úkolem je navrhnout pro SK Sigma Olomouc optimální event marketingovou strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11455
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13758


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vondráčková_2010_dp.pdf 1.229Mb PDF View/Open
vondráčková_2010_vp.pdf 55.08Kb PDF View/Open
vondráčková_2010_op.pdf 55.90Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account