Event marketing ve sportovním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing ve sportovním prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Vondráčková, Vendula
dc.date.accessioned 2010-07-18T18:44:59Z
dc.date.available 2010-07-18T18:44:59Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11455
dc.description.abstract "Event marketing ve sportovním prostředí", to je spojení dvou velice specifických oblastí, které však mají hodně společného. Zábava, volnost, odreagování se, ale také napětí nebo adrenalin. To vše a ještě mnohem víc můžeme zažít jak na eventu, tak při sportování. Di-plomová práce se sportem jako takovým zabývá pouze okrajově. Hlavní pozornost je vě-nována event marketingu. Tak proč tedy "Event marketing ve sportovním prostředí"? Celá práce, respektive její praktická a projektová část, je věnována fotbalovému klubu SK Sigma Olomouc. Cílem praktické části je zjistit, zda fotbalový klub event marketing využívá a jak je vůbec nastavena jeho celková komunikace. Na základě zjištěných poznatků a jejich následnému shrnutí bude vytvořena projektová část diplomové práce, jejímž úkolem je navrhnout pro SK Sigma Olomouc optimální event marketingovou strategii. cs
dc.format 97 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1288898 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject fotbal cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject event en
dc.subject event marketing en
dc.subject sports marketing en
dc.subject football en
dc.subject communication mix en
dc.title Event marketing ve sportovním prostředí cs
dc.title.alternative Event marketing in a sports area en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated "Event marketing in the sports area", that is a connection of two specific spheres which have much in common. Entertainment, liberty, abreaction, but also thrill and adrenaline. We can enjoy these aspects and many more on event and also during sport activities. The thesis deals with sport only marginally. The main attention is paid to event marketing. So why "Event marketing in a sports area"? The whole thesis, its analytical and project part, aims at the football club SK Sigma Olomouc. The goal of the analytical part is to discover whether the football club use event marketing and how its general communication is regu-lated. The project part will be created on the basis of proven knowledge and its summary while its goal is to propose optimal event marketing strategy for SK Sigma Olomouc. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13758
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vondráčková_2010_dp.pdf 1.229Mb PDF View/Open
vondráčková_2010_vp.pdf 55.08Kb PDF View/Open
vondráčková_2010_op.pdf 55.90Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account