Analýza marketingové komunikace v organizaci IAESTE

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace v organizaci IAESTE

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace v organizaci IAESTE
Author: Kovářová, Radana
Advisor: Pospíšil, Jan
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace mezinárodní studentské neziskové organizace IAESTE (The International Association for the Exchange of Students for Technical Experience). Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje marketing v neziskovém sektoru, marketingovou komunikaci a její jednotlivé prvky, marketingové prostředí, komunikační proces, integrovanou marketingovou komunikaci a SWOT analýzu. Praktická část charakterizuje organizaci IAESTE a analyzuje současný stav organizace, její mikroprostředí a makroprostředí. Následuje analýza marketingové komunikace a SWOT analýza organizac. Cílem tohoto projektu je vytvořit analýzu současné marketingové komunikace služeb organizace a podat návrhy na její zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11533
Date: 2010-05-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: D 13966


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kovářová_2010_bp.pdf 659.1Kb PDF View/Open
kovářová_2010_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
kovářová_2010_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account