Aplikace moderních technologií v marketingu ve firmě ITEK

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Aplikace moderních technologií v marketingu ve firmě ITEK

Show full item record

No preview available
Title: Aplikace moderních technologií v marketingu ve firmě ITEK
Author: Stárek, Petr
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: Tato bakalářská práce v teoretické části popisuje Internet a základní pojmy s Internetem spjaté jako jsou WWW stránky, email, homepage aj. Dále popisuje marketingový mix a jeho 4P, tedy výrobek, cenu, distribuci a reklamu. Také se zabývá principy marketingu na Internetu a jak využít komunikačního mixu pomocí Internetu. V praktické části popisuje firmu ITEK, provádí analýzu hlavní konkurence společnosti ITEK na trhu, porovnává firmu ITEK s konkurencí a navrhuje body vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ITEK na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11933
Date: 2010-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: B 15567


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
stárek_2010_bp.pdfBlocked 1.672Mb PDF
stárek_2010_vp.zip 40.15Kb Unknown View/Open
stárek_2010_op.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account