Aplikace moderních technologií v marketingu ve firmě ITEK

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aplikace moderních technologií v marketingu ve firmě ITEK

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Stárek, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-19T05:04:37Z
dc.date.available 2010-07-19T05:04:37Z
dc.date.issued 2010-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11933
dc.description.abstract Tato bakalářská práce v teoretické části popisuje Internet a základní pojmy s Internetem spjaté jako jsou WWW stránky, email, homepage aj. Dále popisuje marketingový mix a jeho 4P, tedy výrobek, cenu, distribuci a reklamu. Také se zabývá principy marketingu na Internetu a jak využít komunikačního mixu pomocí Internetu. V praktické části popisuje firmu ITEK, provádí analýzu hlavní konkurence společnosti ITEK na trhu, porovnává firmu ITEK s konkurencí a navrhuje body vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ITEK na trhu. cs
dc.format 84 cs
dc.format.extent 1753242 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Internet cs
dc.subject e-business cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject WWW cs
dc.subject domovská stránka cs
dc.subject marketing cs
dc.subject banner cs
dc.subject Internet en
dc.subject e-business en
dc.subject e-shop en
dc.subject WWW en
dc.subject homepage en
dc.subject marketing en
dc.subject banner en
dc.title Aplikace moderních technologií v marketingu ve firmě ITEK cs
dc.title.alternative Application of modern technologies in marketing in ITEK en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2010-06-07
dc.description.abstract-translated This thesis in the theoretical part describes the Internet and basic concepts associated with the Internet such as Web pages, email, homepage, It also describes the marketing mix and the 4P, product, price, placement and promotion. It also describes the principles of marketing on the Internet and how to use the Internet marketing mix by using the Internet. In the practical part describes the company ITEK, the analysis of the main ITEK competi-tion in the market, the company ITEK compare with the competition and try to suggest items to increase the competitiveness of the ITEK company. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/107 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 15567
dc.date.assigned 2010-02-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
stárek_2010_bp.pdfBlocked 1.672Mb PDF View/Open
stárek_2010_vp.zip 40.15Kb Unknown View/Open
stárek_2010_op.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account