Koncepce jednotného vizuálního stylu firmy AL-LEX, PRO

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Koncepce jednotného vizuálního stylu firmy AL-LEX, PRO

Show full item record

No preview available
Title: Koncepce jednotného vizuálního stylu firmy AL-LEX, PRO
Author: Předínská, Lenka
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Předmětem této práce je jednotný vizuální firemní styl (Corporate Design), jeden ze základních prvků firemní identity. Teoretická část práce vysvětluje význam firemního vizuálního stylu jako prostředku pro jednotnou prezentaci firmy. Praktická část se zabývá aplikací těchto poznatků v praxi na příkladu konkrétní firmy. Jedná se o společnost AL-LEX, PRO, která vyrábí bazénová zastřešení. Současná situace v oblasti vizuálního stylu firmy je nevyhovující. Jsou zde rozebrány důvody nutnosti změny a konkrétní problémy. Cílem projektové části je zpracovat podklady pro tvorbu a zavedení nového vizuálního stylu firmy do reálu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12061
Date: 2010-04-26
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 26.04.2015
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13787


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
předínská_2010_dp.pdfBlocked 2.174Mb PDF View/Open
předínská_2010_vp.pdf 57.66Kb PDF View/Open
předínská_2010_op.pdf 60.11Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account