Koncepce jednotného vizuálního stylu firmy AL-LEX, PRO

DSpace Repository

Language: English čeština 

Koncepce jednotného vizuálního stylu firmy AL-LEX, PRO

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Předínská, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-19T06:10:33Z
dc.date.available 2015-11-18T16:23:42Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12061
dc.description.abstract Předmětem této práce je jednotný vizuální firemní styl (Corporate Design), jeden ze základních prvků firemní identity. Teoretická část práce vysvětluje význam firemního vizuálního stylu jako prostředku pro jednotnou prezentaci firmy. Praktická část se zabývá aplikací těchto poznatků v praxi na příkladu konkrétní firmy. Jedná se o společnost AL-LEX, PRO, která vyrábí bazénová zastřešení. Současná situace v oblasti vizuálního stylu firmy je nevyhovující. Jsou zde rozebrány důvody nutnosti změny a konkrétní problémy. Cílem projektové části je zpracovat podklady pro tvorbu a zavedení nového vizuálního stylu firmy do reálu. cs
dc.format 83 s., 6 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 2279948 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 26.04.2015
dc.subject firemní identita cs
dc.subject jednotný vizuální styl cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject produkt cs
dc.subject firemní mise cs
dc.subject firemní vize cs
dc.subject grafický manuál cs
dc.subject logo cs
dc.subject značka cs
dc.subject firemní image cs
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate design en
dc.subject corporate communications en
dc.subject corporate culture en
dc.subject product en
dc.subject corporate mission en
dc.subject corporate vision en
dc.subject design manual en
dc.subject logo en
dc.subject brand en
dc.subject corporate image en
dc.title Koncepce jednotného vizuálního stylu firmy AL-LEX, PRO cs
dc.title.alternative Corporate design concept of AL-LEX, PRO company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Illík, Rostislav
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated The theme of this dissertation is corporate design - elementary part of corporate identity. Theoretical part interprets how important is to keep uniform corporate presentation. Practical part applies the theoretical knowledge to example of real company. This is AL-LEX, PRO company which produces swimming pool enclosures. Present situation in its corporate design field is not suitable. There are explained main reasons why change is needed and factual problems in this field. The project part measures on how to draw up the conception for creating and implementation new corporate design. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13787
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
předínská_2010_dp.pdfBlocked 2.174Mb PDF View/Open
předínská_2010_vp.pdf 57.66Kb PDF View/Open
předínská_2010_op.pdf 60.11Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account