Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.
Author: Žertová, Veronika
Advisor: Kressová, Petra
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou analýzy spokojenosti zákazníků Interhotelu Moskva a.s, Zlín. Cílem je analyzovat současnou spokojenost zákazníků s kvalitou poskytovaných služeb hotelu Moskva, konkrétně s vybavením hotelového pokoje a se službami spojenými s ubytováním v hotelu. V teoretické části zpracovávám literaturu týkající se služeb, zákazníků, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků. Praktická část zahrnuje informace o hotelu Moskva, avšak nejdůležitější je část, která se týká marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků s hotelem Moskva. Na základě výsledků průzkumů navrhuji změny v hotelovém vybavení, které by zvýšili spokojenost zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12285
Date: 2010-05-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 11255


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
žertová_2010_bp.pdf 1.488Mb PDF View/Open
žertová_2010_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
žertová_2010_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account