Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku firmy Main Invest a.s. se zaměřením na propagaci

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku firmy Main Invest a.s. se zaměřením na propagaci

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku firmy Main Invest a.s. se zaměřením na propagaci
Author: Marková, Monika
Advisor: Šišák, Vlastimil
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu nového výrobku se zaměřením na propagaci. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se dané problematiky. V praktické části je charakterizována firma Main Invest a.s., analyzován marketingový mix nového výrobku, součástí je také stručná analýza konkurenčních firem, mezi které hodlá firma vstoupit a nabízet svůj produkt zákazníkům a návrhy na efektivní propagaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12411
Date: 2009-12-11
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: D 13490


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
marková_2010_bp.pdf 1.075Mb PDF View/Open
marková_2010_vp.pdf 413.0Kb PDF View/Open
marková_2010_op.pdf 260.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account