Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku firmy Main Invest a.s. se zaměřením na propagaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku firmy Main Invest a.s. se zaměřením na propagaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šišák, Vlastimil
dc.contributor.author Marková, Monika
dc.date.accessioned 2010-07-19T09:24:11Z
dc.date.available 2010-07-19T09:24:11Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12411
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu nového výrobku se zaměřením na propagaci. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se dané problematiky. V praktické části je charakterizována firma Main Invest a.s., analyzován marketingový mix nového výrobku, součástí je také stručná analýza konkurenčních firem, mezi které hodlá firma vstoupit a nabízet svůj produkt zákazníkům a návrhy na efektivní propagaci. cs
dc.format 54 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1128257 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject promotion en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku firmy Main Invest a.s. se zaměřením na propagaci cs
dc.title.alternative The analysis of marketing mix during introducing new product in firm Main Invest Inc. with view of promotion en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2010-01-13
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with marketing the new product mix, focusing on promotion. In the theoretical part deals with the theoretical knowledge on the issue. The practical part is characterized by the company as Main Invest is analyzed new product marketing mix, including on a brief analysis of the competitive companies, among which the company intends to enter and offer their product to customers and proposals for effective promotion. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13490
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
marková_2010_bp.pdf 1.075Mb PDF View/Open
marková_2010_vp.pdf 413.0Kb PDF View/Open
marková_2010_op.pdf 260.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account