Společenská odpovědnost firem a její vliv na konkurenceschopnost

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firem a její vliv na konkurenceschopnost

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svoboda, Václav
dc.contributor.author Zahálka, Milan
dc.date.accessioned 2010-07-19T11:00:57Z
dc.date.available 2010-07-19T11:00:57Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12601
dc.description.abstract Teoretická část práce slouží jako východisko pro praktickou část diplomového projektu. V praktické části diplomové práce analyzuji současnou podobu externí komunikace CSR (Corporate Social Responsibility) aktivit České spořitelny. Na základě této analýzy vypra-cuji v projektové části doporučení změn v následujících oblastech: 1) časový plán pro na-sazování kampaní, 2) využití vhodných komunikačních kanálů a 3) forma sdělení. Dalším výsledkem by mělo být zvýšení povědomí o strategických cílech České spořitelny v oblasti CSR a počtu loajálních klientů a zároveň výrazná podpora budování pozitivní image a konkurenceschopnosti České spořitelny na trhu v České republice. cs
dc.format 117 s., 3 s. obrazových příloh cs
dc.format.extent 2636638 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Společenská odpovědnost firmy cs
dc.subject SOF cs
dc.subject marketing cs
dc.subject filantropie cs
dc.subject značka cs
dc.subject Public Relations cs
dc.subject Česká spořitelna cs
dc.subject ČS cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject stakeholdeři cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject firemní produkt cs
dc.subject firemní image cs
dc.subject Corporate Social Responsibility en
dc.subject CSR en
dc.subject Marketing en
dc.subject Philanthrophy en
dc.subject Brand en
dc.subject Public Relations en
dc.subject Česká spořitelna en
dc.subject ČS en
dc.subject Competition en
dc.subject Stakeholders en
dc.subject Corporate Identity en
dc.subject Corporate Design en
dc.subject Corporate Communications en
dc.subject Corporate Culture en
dc.subject Corporate Product en
dc.subject Corporate Image en
dc.title Společenská odpovědnost firem a její vliv na konkurenceschopnost cs
dc.title.alternative Corporate Social Responsibility and its influence on competitiveness en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated The first theoretical part of this thesis serves as a resource for the second practical part of my diploma project. In the practical part of the thesis I analyze current form of external communication of CSR activities in ČS. On the basis of this analysis I elaborate in the pro-ject part changes recommendations in the following areas: 1) time schedule for impleman-tation of campaigns, 2) utilization of suitable communication channels, and 3) communi-cation form. Next result should be increasing the consciousness about ČS strategic targets in the field of CSR, the number of loyal clients together with a strong support of ČS positi-ve image and competitiveness building on the Czech market. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 17094
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
zahálka_2010_dp.pdf 2.514Mb PDF View/Open
zahálka_2010_vp.pdf 54.73Kb PDF View/Open
zahálka_2010_op.pdf 57.89Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account