Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy

Show full item record

No preview available
Title: Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy
Author: Rusínová, Michaela
Advisor: Piska, Josef
Abstract: Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s reklamou, konkrétně genderovými stereotypy v reklamě, co to genderové stereotypy v reklamě jsou, jak se projevují a jaký mají pro marketing význam. V první části se zaměřuji na teorii ohledně reklamy, gendru jako takového, ve společnosti a poté propojení gendru s reklamou a vývoj v průběhu 20.století. Druhá část popisuje ovlivnění gendru v reklamě společností, politikou a historií v ČR a USA, srovnání genderových stereotypů v reklamě v těchto zemích. Součástí bakalářské práce jsou také případové studie reklam určitých společností, kde se genderové stereotypy vyskytují nejčastěji. Tato bakalářská práce slouží k vysvětlení podstaty genderových stereotypů v reklamě a porovnání úrovně reklamy v ČR a USA se zaměřením na genderové stereotypy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12833
Date: 2010-05-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: E 13947


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rusínová_2010_bp.pdf 2.740Mb PDF View/Open
rusínová_2010_vp.pdf 52.10Kb PDF View/Open
rusínová_2010_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account