Obsahová analýza mediálního image Domu kultury v Kroměříži

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Obsahová analýza mediálního image Domu kultury v Kroměříži

Show full item record

No preview available
Title: Obsahová analýza mediálního image Domu kultury v Kroměříži
Author: Šípková, Barbora
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Předkládaná práce se zevrubně věnuje zkoumání jevů, které se podílejí na tvorbě mediálně konstruovaného obrazu příspěvkové organizace působící v oblasti zabezpečování veřejných kulturních služeb. Jejím cílem je za pomoci metody obsahové analýzy nalézt kvantifikovatelné odpovědi na problematiku původců vzniku mediálního image zvolené organizace a nositelů hodnot, ze kterých je výsledný mediální image poskládán. Naplněním popsaného cíle však není práce kompletní, neboť vyústěním takových zjištění je soubor návrhů a opatření, které prostřednictvím nástrojů budování vztahů s veřejností prioritně cílí na kultivaci současného mediálního image zvolené organizace, ale dotknou se také jiných forem uskutečňované komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13115
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13753


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šípková_2010_dp.pdf 13.67Mb PDF View/Open
šípková_2010_vp.pdf 49.60Kb PDF View/Open
šípková_2010_op.pdf 54.83Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account