Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava cs
dc.contributor.author Romanová, Lucie cs
dc.date.accessioned 2010-07-20T01:01:52Z
dc.date.available 2010-07-20T01:01:52Z
dc.date.issued 2010-05-07 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13493
dc.description.abstract V této bakalářské práci se zabývám analýzou strategie marketingové komunikace ve firmě XY, spol. s r. o. V teoretické části provádím průzkum literárních pramenů zabývajících se problematikou marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na analýzu současné marketingové komunikace ve firmě XY, spol. s r. o. a na doporučení k jejímu zlepšení. cs
dc.format 56 s. cs
dc.format.extent 941542 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject propagation en
dc.subject advertisement en
dc.subject personal selling en
dc.subject public relations en
dc.title Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal cs
dc.date.accepted 2010-06-17 cs
dc.description.abstract-translated In my bachelor thesis I focused on analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o. The theoretical part describes marketing communication, its importance and types of marketing communication. The practical part consists of analysis of marketing communication in XY, spol. s r. o. and proposals for its improvements. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 13911
dc.date.assigned 2010-01-07 cs
utb.result.grade D
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
romanová_2010_bp.pdf 919.4Kb PDF View/Open
romanová_2010_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
romanová_2010_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account