Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy

Show full item record

No preview available
Title: Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
Author: Satinská, Veronika
Advisor: Kubíčková, Eliška
Abstract: Bakalářská práce se zabývá tištěnou reklamou na doplňky stravy a její reklamní kreativní strategií. V teoretické části je rozebrána úloha reklamy, prvky reklamní kreativní strategie a problematika reklamy na farmaceutické produkty a její regulace. Praktická část se skládá z vlastní analýzy zkoumaného vzorku českých tištěných reklam na doplňky stravy a jejího zhodnocení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15334
Date: 2011-05-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18771


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
satinská_2011_bp.pdf 4.493Mb PDF View/Open
satinská_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
satinská_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account